Specjalista Google Ads

Szukamy kogoś, kto będzie chciał być częścią naszego zespołu i razem z nami osiągać małe (i duże) sukcesy. Nie ma dla nas znaczenia skąd nadajesz. Skupiamy się na tym jak pracujesz i jakie wyniki w swojej pracy osiągasz.

Kogo szukamy?

Doświadczonego Specjalisty Google Ads. Kogoś, kto będzie odpowiedzialny za tworzenie, zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych w Google Ads. Kogoś, komu analizowanie wyników, optymalizowanie budżetów reklamowy i  maksymalizować ROI przychodzi z łatwością

i sprawia sporo satysfakcji.

 

Twoje obowiązki?

✅  Projektowanie i realizacja strategii kampanii w Google Ads.

✅  Monitorowanie i analiza wyników kampanii.

✅  Zarządzanie budżetem reklamowym i optymalizacja kosztów.

✅  Przygotowywanie raportów i analiz efektywności kampanii.

✅  Współpraca z zespołem w celu integracji strategii marketingowej.

 

Nasze wymagania:

 

✅ Doświadczenie w pracy z Google Ads, mile widziane doświadczenie na budżetach powyżej 100k/miesięcznie (jeśli masz możliwość pokazać swoje wyniki, śmiało!)

✅ Znajomość Google Tag Manager, Google Analytics 4, Locker Studio.

✅ Znajomość narzędzi takich jak Streak, Zapier.

✅ Doświadczenie w optymalizacji konwersji, strategiach offline.

✅ Mile widziane doświadczenie w BigQuery, binq Ads.

✅ Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,

✅  Komunikatywna znajomość angielskiego (realizacja kampanii na rynkach zagranicznych)

 

Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia:

UoP:  3500 zł – 6000 zł netto + premia.

B2B:  do ustalenia

 

Oferujemy:

 

👉 Jasny i atrakcyjny system premiowy.

👉 Pracę w modelu hybrydowym ( minimum 1 dzień w miesiącu z biura, maksymalnie 4)

👉 Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.

👉 Przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonych kolegów.

👉 Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

👉 Budżet na szkolenia

 

**Jak aplikować:**

 

Prosimy o przesłanie CV (jeśli posiadasz udokumentowane sukcesy, podeślij casy lub portfolio) tu lub na [email protected].

Etapy rekrutacji:

I – zbieramy CV – na tym etapie zastrzegamy sobie możliwość  kontakt tylko z wybranymi osobami,

II – dostaniesz zadanie rekrutacyjne, które pokaże nam Twoje umiejętności.

III – wracamy z feedbackiem, bez względu na wynik.

IV – rozmowa z CEO.

V –  podjęcie decyzji.